• Αρχική
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης

Logo

Πλοήγηση
  • Αρχική
  • Ναυπακτία
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Φώτο-shooting
    • επι του πιεστηρίου
  • Επικαιρότητα
    • Περιφέρεια
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
  • Απόψεις
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Σκίτσο
    • Social Media
    • Οικονομία
    • Σάτιρα
    • Υγεία
    • Τέχνες
    • The Menteni News
  • Πρόσωπα
  • Προτάσεις
    • Βιβλίο
    • Ταινία
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Αποδράσεις
  • Πολιτισμός
    • Δράσεις
    • Εκδηλώσεις
  • Αθλητισμός
    • Ποδόσφαιρο
    • Μπάσκετ
    • Βόλεϊ
    • περισσότερα
  • Blog
 
 

Πώς να διαφημιστείς;

08/03/2014 | 11:16 | 0 σχόλια
Προτεινόμενα Απόψεις Οικονομία

της Χριστίνας Βασιλοπούλου, οικονομολόγου-φοροτεχνικού

 

ΒασιλοπούλουΠώς θα μάθει ο καταναλωτής τί πουλάς, πώς θα μάθει εσένα, την επιχείρησή σου; Πώς θα πείσεις ότι αυτό που πουλάς είναι χρήσιμο;

Να κάνεις διαφήμιση θα πει κάποιος. Ωραία , τί είναι  όμως διαφήμιση και πώς γίνεται;

Ανατρέχοντας στη βικιπαίδεια διαβάζουμε:

«Η διαφήμιση αποτελεί μια μορφή επικοινωνίας για ένα προϊόν/ιδέα/αγαθό, έχει σαφή σχεδιασμό, είναι αισθητικά ελκυστική και έχει ευφυές περιεχόμενο που στοχεύει να πείσει το στόχο της να καταλήξει σε μια απόφαση επιθυμητή για το διαφημιζόμενο. Σκοπός της διαφήμισης κατά κανόνα είναι να αυξήσει τις πωλήσεις ενός προϊόντος ή να το κάνει αποδεκτό από όσο το δυνατόν μεγαλύτερο αριθμό ατόμων αναφερόμενη στα θετικά στοιχεία του προβαλλόμενουείδους/προσώπου/ιδέας/αγαθού/υπηρεσίας/φορέα. Παράλληλα μπορεί να ενημερώνει το κοινό για την τιμή, τη διαθεσιμότητα, τους τυχόν κινδύνους από τη χρήση του προβαλλομένου είδους κ.λ.π.»

Ωραίος ο ορισμός της διαφήμισης. Με απλά λόγια ως ιδιοκτήτης μιας μικρής ατομικής επιχείρησης θα πρέπει να σε μάθει ο κόσμος. Στοιχίζει πολύ κάτι τέτοιο; Δεν μπορείς να διαθέσεις πολλά χρήματα, δε διαθέτεις γνώσεις marketing, αλλά αντιλαμβάνεσαι ότι αν η επιχείρησή σου δε γίνει η πρώτη  στις επιλογές των καταναλωτών δε θα μπορέσεις να αυξήσεις τις πωλήσεις σου. Δεν ήρθες να σώσεις τον κόσμο, δεν είσαι ο καλύτερος , είσαι όμως εδώ με λύσεις και αυτό που έχεις να πουλήσεις είναι χρήσιμο και πρέπει ο καταναλωτής να σκέφτεται πρώτα εσένα. Να πείσεις ότι αυτό που κάνεις το αγαπάς, οπότε και αυτό που έχεις να δώσεις δεν μπορεί παρά να είναι καλό. Να γίνεις δηλαδή πρώτος στο μυαλό των καταναλωτών.

Να βάλεις διαφήμιση, λοιπόν, στην τοπική εφημερίδα, να δείξεις τον τρόπο σκέψης σου, να αρθρογραφήσεις , σε εφημερίδες, sites, blogs, να μοιράσεις διαφημιστικά φυλλάδια, να κάνεις κάτι πρωτότυπο και καινοτόμο που δεν το έχει σκεφτεί κάποιος άλλος. Ποιος άλλωστε μπορεί να κατηγορήσει κάποιον που προσπαθεί να προβάλλει τη δουλειά του και την ποιότητά της; Μήπως έτσι η διαφήμιση έχει καλύτερα αποτελέσματα; Να κάνεις τους άλλους να μιλούν για σένα. Αυτό άλλωστε τί είναι; Διαφήμιση δεν είναι; «Πούλα» τον εαυτό σου. Δείξε τις γνώσεις που έχεις στο αντικείμενό σου, την προσωπικότητά σου.

Άλλωστε  η διαφήμιση, ειδικά  με την εξέλιξη της τεχνολογίας, μπορεί να πάρει διάφορες μορφές. Το θέμα είναι ότι ως επιχειρηματίας  πρέπει να συνεχίσεις να προσπαθείς να δώσεις νέα διάσταση στην έννοια της διαφήμισης.

Και μην ξεχνάς ότι το σημαντικότερο είναι να μπορείς να ξεχωρίζεις.

Share on Facebook12Tweet about this on Twitter1Share on Google+0Email this to someoneShare on LinkedIn0
 
 

Tags: διαφήμισηΒασιλοπούλουΧριστίνα Βασιλοπούλου

Σχολιάστε Cancel Reply





Τελευταία άρθρα

  • Οι Encardia απόψε στο Λιμάνι της Ναυπάκτου

    07/08/2014 | 15:25
  • Επιδοτούμενο πρόγραμμα για άνεργους νέους 25-29 ετών

    07/08/2014 | 15:07
  • Η επίσημη απόφαση της Περιφέρειας για την καταλληλότητα της Ψανής

    07/08/2014 | 14:26

Σχετικά άρθρα

  • Οι διακοπές του Έλληνα σε καιρό…φοροκαταιγίδας

    04/08/2014 | 23:47 - 0 σχόλια
  • Η αξία του καλού υπαλλήλου στη μικρή επιχείρηση

    22/07/2014 | 0:17 - 0 σχόλια
  • «Όταν θέλεις πάρα πολύ κάτι…»

    07/07/2014 | 0:03 - 0 σχόλια

είπαν…

  • Η πρόοδος είναι αδύνατη χωρίς αλλαγή και εκείνοι που δεν μπορούν να αλλάξουν τα μυαλά τους δεν μπορούν να αλλάξουν τίποτε. George Bernard Shaw (1856-1950)

διαβάστε περισσότερα...

διαφημίσεις
gefsizois
melkonb
avancebig
smpoukisb
lampropoulos BANNER

τελευταία άρθρα

  • Οι Encardia απόψε στο Λιμάνι της Ναυπάκτου

    07/08/2014 | 15:25
  • Επιδοτούμενο πρόγραμμα για άνεργους νέους 25-29 ετών

    07/08/2014 | 15:07
  • Η επίσημη απόφαση της Περιφέρειας για την καταλληλότητα της Ψανής

    07/08/2014 | 14:26
  • Συζήτηση φορέων του Δήμου Ναυπακτίας για τον ΕΝΦΙΑ απόψε στο Ξενία

    07/08/2014 | 13:25
  • ΦΠΑ τέλος για 415.000 μικρομεσαίους

    07/08/2014 | 13:10
  • Τον Σεπτέμβριο η πρώτη δόση του ΕΝΦΙΑ

    07/08/2014 | 12:47
  • Εικόνες εγκατάλειψης στο νεκροταφείο του Αγ. Στεφάνου

    07/08/2014 | 12:11

facebook

πρόσωπα

  • Αθανασία Παπαλάμπρου: «Τα παιδιά μιμούνται και στη διατροφή»

    06/08/2014 | 11:51
  • Σωτήρης Καρέλης-Θόδωρος Μαλούσης: «Οι νέοι αγρότες καλούνται να είναι εκπαιδευμένοι και να προηγούνται των αλλαγών»

    04/08/2014 | 10:58
  • Ανδρέας Μήτσου: «Η αξία των επιβραβεύσεων φαίνεται άμα κατακάτσει η σκόνη, ο κουρνιαχτός»

    23/07/2014 | 11:26

αναζήτηση

αρχείο

χρήσιμα

  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Ταυτότητα
  • Blog
  • Αρχική

πρόσφατα

  • Οι Encardia απόψε στο Λιμάνι της Ναυπάκτου

    07/08/2014 | 15:25
  • Επιδοτούμενο πρόγραμμα για άνεργους νέους 25-29 ετών

    07/08/2014 | 15:07
  • Η επίσημη απόφαση της Περιφέρειας για την καταλληλότητα της Ψανής

    07/08/2014 | 14:26
© 2013. Κατασκευή - Ανάπτυξη Ιστοσελίδας: EnterNet