Σε λιγότερο από δύο μήνες η εμποροπανήγυρη της Ναυπάκτου θα είναι και πάλι γεγονός και το Δημοτικό Συμβούλιο κλήθηκε να λάβει αποφάσεις σχετικά με την οργάνωση και τις προϋποθέσεις λειτουργίας. Πέρα από την αναμενόμενη συζήτηση που αναπτύχθηκε σχετικά με τον καθορισμό των τιμών, το ενδιαφέρον και η αντιπαράθεση επικεντρώθηκαν στην εικόνα που παρουσιάζουν τα παζάρια, ενώ συγκροτήθηκε και επταμελής Επιτροπή, η οποία θα αποτελείται και από 4 μέλη του Σώματος και συγκεκριμένα από τους Δ.Καρκατσούλη, Σπ.Τσέλιο, Κ.Τσουκαλά, Κ.Κεχαγιά, αλλά και την πρόεδρο της Τοπικής Κοινότητας, Β.Ταραμπίκου.
Κ.Καρακώστας: «Να περάσουμε σε μία εμπορική έκθεση άλλου τύπου»
«Το θέμα έρχεται στο Δημοτικό Συμβούλιο την τελευταία στιγμή», επεσήμανε ο Κώστας Καρακώστας για να συμπληρώσει πως «χωρίς περίφραξη και χωρίς άσφαλτο δεν μπορούν να γίνονται τα παζάρια». Δεν παρέλειψε να σημειώσει πως θα πρέπει να ξεφύγουμε από όλα όσα ξέραμε έως σήμερα και να περάσουμε σε μία εμπορική έκθεση άλλου τύπου. Τόνισε δε πως ο ρόλος του Δημοτικού Συμβουλίου απέναντι στο ζήτημα θα πρέπει να είναι πιο πολιτικός και όχι να αναλώνεται κάθε χρόνο μόνο στο θέμα των τιμών.
Ν.Χαλαζιάς: «Η εικόνα έχει άλλάξει»
Εκ μέρους της δημοτικής αρχής ο Νίκος Χαλαζιάς, αναφέρθηκε στις διαφανείς διαδικασίες που ακολουθούνται πλέον κατά τη διάρκεια διεξαγωγής της εμποροπανήγυρης, κάνοντας ταυτόχρονα σύγκριση με το παρελθόν. Όπως είπε «το Δημοτικό Συμβούλιο αποφάσιζε για 400 παράγκες και τελικά αυτές γίνονταν 500. Όπως καταλαβαίνετε, έχουν γίνει αλλαγές και όποιος έχει εικόνα το έχει αντιληφθεί. Δώσαμε και χώρο σε τοπικούς παραγωγούς».
Γ.Μπουλές: «Το μεγαλύτερο θέμα ήταν το ηθικό. Αυτό άλλαξε»
Στο ηθικό κομμάτι της διοργάνωσης, αλλά και στην πάταξη του παραεμπορίου στάθηκε στην τοποθέτησή του ο Δήμαρχος Ναυπακτίας, Γιάννης Μπουλές, σημειώνοντας πως τα παζάρια άλλαξαν ριζικά σε αυτούς τους τομείς. Στο θέμα της ασφάλτου, απευθυνόμενος στην αντιπολίτευση, είπε: «Μας εγκαλείτε για την άσφαλτο. Δεν μπορούμε να βάλουμε. Θα θέλαμε! Είχαμε να διαχειριστούμε χρέος 9.000.000 ευρώ. Είμαστε σε δύσκολη περίοδο». Επανερχόμενος ωστόσο στο θέμα ο Κ.Καρακώστας συμφώνησε πως ήταν απαράδεκτο το γεγονός ότι παλαιότερα ο εργολάβος αναλάμβανε την κατασκευή και τη λειτουργία, αλλά αυτό δεν μπορεί να θεωρείται αρκετό.