Μεσολόγγι: Το εξαιρετικό ελαιόλαδο με όνομα βγαλμένο από την Επανάσταση του ’21 05/10/2014 Περιφέρεια, Επικαιρότητα Πώς μια πρώην τραπεζικός «κατακτά» το εξωτερικό Γνήσιο, παρθένο ελληνικό ελαιόλαδο, εξαιρετικής ποιότητας, που φέρει την ονομασία του… Λόρδου Βύρωνα και των αγωνιστών της ηρωϊκής εξόδου του Μεσολογγίου, κατακτά τις διεθνείς αγορές, χάρη στο επιχειρηματικό δαιμόνιο μιας πρώην υπαλλήλου τραπέζης από την Αιτολωακαρνανία. Η Κλεοπάτρα Τσορβαντζή αφήνοντας πίσω της μια επιτυχημένη καριέρα επέστρεψε στον τόπο καταγωγής της, όπου πριν από μερικά χρόνια ίδρυσε μια εταιρία παραγωγής, τυποποίησης και εξαγωγής ελαιολάδου, την Messolongi Fields. Το εξαιρετικό ελαιόλαδο, συσκευάζεται σε φιάλες που φέρουν τρεις πολύ πρωτότυπες και εντυπωσιακές ετικέτες, βασισμένες στην ιστορία του ηρωϊκού Μεσολογγίου και διακινούνται με επιτυχία στην Ελλάδα, στην Ελβετία, τη Μεγάλη Βρετανία και τη Γερμανία. Πρόκειται για τις ονομασίες «Lord Byron», «Garden of Heroes» και «Philhellene», προερχόμενες από τις παραδοσιακές ποικιλίες ελιάς «κορωνέϊκη» και «κουτσορελιά», που αποτελούν την απόλυτη έκφραση του ελληνικού – μεσογειακού τρόπου διατροφής και υπενθυμίζουν στους Ευρωπαίους καταναλωτές τους μεγάλους φιλέλληνες που αγωνίστηκαν και θυσιάστηκαν για την απελευθέρωση της χώρας. Οι ελαιώνες της εταιρείας, βρίσκονται στο νομό Αιτωλοακαρνανίας σε ένα προστατευμένο φυσικό περιβάλλον και σε μια περιοχή με ιστορία στις ιχθυοκαλλιέργειες, την καλλιέργεια αμπελιών και ελαιόδεντρων, ενώ στις γύρω περιοχές, για την παραγωγή του ελαιολάδου και άλλων ελληνικών τροφίμων, ακολουθούνται παραδοσιακές μέθοδοι καλλιέργειας, κυρίως βιολογικές, πιστοποιημένες, ή μη. Η επιτυχημένη επιχειρηματική δραστηριότητα, που ανέπτυξε η κ. Τσορβαντζή και αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση στην εποχή της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, παρουσιάστηκε στη διάρκεια εκδήλωσης, με θέμα: «Η στρατηγική εξωστρέφειας ως κλειδί επιτυχίας: το παράδειγμα Ελληνίδων επιχειρηματιών που «επιχειρούν» διεθνώς», που συνδιοργάνωσαν στη Θεσσαλονίκη ο ΤΟΓΜΕ της ΕΕΔΕ-Τμήμα Μακεδονίας και το Κέντρο «ΕΡΓΑΝΗ», στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Νεανικής Επιχειρηματικότητας – «to biz or not to biz» – της Πρωτεύουσας Νεολαίας Θεσσαλονίκη 2014, με την υποστήριξη του Δήμου Θεσσαλονίκης. Φωτογραφίες από τον ιστότοπο messolongifields Πηγή: iefimerida.gr 0000 Αφήστε το σχόλιό σας Cancel Reply Το email σας δεν θα δημοσιευτεί. Όνομα Email Website (προαιρετικό) Σχόλιο