«Φανταστείτε πρωτοετείς φοιτητές του Μαθηματικού ή του Φυσικού Τμήματος, οι οποίοι δε θα είχαν διδαχθεί τα αντίστοιχα μαθήματα, δηλαδή τα Μαθηματικά και τη Φυσική…». Με αυτή την φράση οι εκπρόσωποι του παραρτήματος δυτικής Μακεδονίας της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Πληροφορικής επιχειρούν να εξηγήσουν πως η κατάργηση της Πληροφορικής δημιουργεί ένα τεράστιο κενό στην εκπαίδευση των Ελλήνων μαθητών με δεδομένο ότι λειτουργούν αρκετές συναφείς σχολές σε πανεπιστήμια και ΤΕΙ.
To προσχέδιο για το νέο Λύκειο, που έχει ήδη παρουσιαστεί από τα ΜΜΕ τις τελευταίες μέρες, θυμίζει παλιά συστήματα εισαγωγικών εξετάσεων στην τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και μας γυρίζει 20 χρόνια πίσω, όπως αναφέρουν οι εκπρόσωποι του παραρτήματος. «Το μάθημα της Γ’ τάξης (Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον) που εξετάζεται στις πανελλήνιες εξετάσεις, δεν υπάρχει στο νέο πρόγραμμα του Γενικού Λυκείου. Επίσης, αίσθηση προκαλεί η κατάργηση του Τομέα της Πληροφορικής που επί χρόνια αποτελούσε τον κορμό της τεχνικής εκπαίδευσης (ΤΕΕ-ΕΠΑΛ)», επισημαίνουν οι καθηγητές Πληροφορικής
διαβάστε τη συνέχεια εδώ Agelioforos.gr.