Ξεκίνησε τη Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2013 και ολοκληρώνεται την Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013 η χορήγηση των δελτίων μετακίνησης στα άτομα με αναπηρία (ΑμΕΑ).
Επισημαίνεται ότι τα δελτία του 2012 ισχύουν μέχρι την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013.
Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την έκδοση των νέων Δελτίων Μετακίνησης ΑμεΑ για τους δικαιούχους είναι:
- Αίτηση του ενδιαφερομένου (δίνεται από την Υπηρεσία)
- Γνωμάτευση Υγειονομικής Επιτροπής όπου θα αναγράφεται το παθολογοανατομικό ποσοστό αναπηρίας (από 67% και άνω) και να αναφέρει τη διάρκεια ισχύος αυτή η απόφαση Κ.Ε.Π.Α. (ΦΩΤΟΤΥΠΙΑ και ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ)
- Φωτοτυπία της αστυνομικής ταυτότητας (ΦΩΤΟΤΥΠΙΑ)
- Εκκαθαριστικό Σημείωμα της αρμόδιας Δ.Ο.Υ. για το οικονομικό έτος 2012 (που αφορά εισοδήματα έτους 2011) ή Υπεύθυνη Δήλωση του δικαιούχου ότι δεν υποχρεούται να υποβάλλει φορολογική δήλωση για το παραπάνω έτος θεωρημένη από την αρμόδια Δ.Ο.Υ (ΦΩΤΟΤΥΠΙΑ)
- Βιβλιάριο Υγείας – Ασθενείας σε ισχύ προκειμένου να σφραγιστεί από την Υπηρεσία μας (ΦΩΤΟΤΥΠΙΑ)
ΠΡΟΣΟΧΗ: Για τους νέους δικαιούχους απαιτούνται όλα τα παραπάνω συν δύο (2) φωτογραφίες.
Οι δικαιούχοι μπορούν να παραλαμβάνουν τις κάρτες τους από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) των Δήμων και από τις Διευθύνσεις Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας των αντίστοιχων Περιφερειακών Ενοτήτων της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.
Για περισσότερες πληροφορίες:
- στην Δ/νση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας Π.Ε. Αχαΐας (Κανάρη 44 Πάτρα, Τηλ: 2613 620711 & 2613 620712), ή
- στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)