του Αναστάσιου Αλχαζίδη
Το κακό έγινε εχθές όταν χάθηκαν άδικα 2 ζωές νέων συνανθρώπων μας και δεν είναι οι μοναδικές, και δυστυχώς δε θα είναι οι τελευταίες, γιατί αυτοί οι δρόμοι για τους οποίους πρέπει να πληρώνουμε υπέρογκα διόδια έχουν γίνει με τον πλέον πιο πρόχειρο και ακατάλληλο τρόπο…
Πολύ σωστά οι περισσότεροι θα αναρωτιέστε γιατί στα διόδια τόσες νταλίκες που είναι σταματημένες, πιστεύετε δηλαδή ότι όλοι αυτοί σταματάνε για τις καντίνες η για να πάνε τουαλέτα κ.λ.π;
Ε, λοιπόν ΟΧΙ. όλοι αυτοί σταματούν εκεί γιατί δεν υπάρχουν άλλοι ασφαλείς χώροι στάθμευσης και κυρίως αυτό αφορά στα φορτηγά και ο λόγος είναι πολύ απλός.
Η περίφημη ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε που ήταν ο κρατικός φορέας εποπτείας αυτών των κλειστών αυτοκινητοδρόμων φρόντισε επιμελώς να μην υπάρχουν (ή όπου υπάρχουν να υπολειτουργούν ή να είναι πολύ μικρής χωρητικότητας) για να παραχωρηθούν αργότερα μαζί με τους δρόμους σε ιδιώτες ώστε να γίνει η εκμετάλλευση από αυτούς μαζί με την εκμετάλλευση των δρόμων, δηλαδή ακόμα ένα ΕΞΤΡΑ ΔΩΡΑΚΙ στους νταβατζήδες της ζωής μας…
Θα μπορούσα να υποβάλω άπειρα και πολυσύνθετα επιχειρήματα αλλά έθεσα ένα, που είναι το βασικότερο και αποτελεί τη γενεσιουργό αιτία για αυτό και άλλα παρόμοια ατυχήματα που κανένας από τους υπευθύνους δεν το λαμβάνει υπ” όψιν του «σκοπίμως» πιστεύω, γιατί αν ξεκινήσουν από αυτό θα πρέπει αρκετοί να πάνε σπίτι τους ή εκεί που ήταν ο Ξηρός πριν αποδράσει…
Αλήθεια το αρμόδιο τμήμα της «Τροχαίας Εθνικών Οδών» που εδρεύει στον σταθμό διοδίων των Μαλγάρων που σε καθημερινή βάση επιδίδεται διαχρονικά σε ένα σαφάρι ΚΛΗΣΕΩΝ για ψύλλου πήδημα, τί έκανε για την νταλίκα που ήταν σταθμευμένη στη λωρίδα έκτακτης ανάγκης; Έλαβε τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας που ο «ασυνείδητος» όπως τον αποκαλούν οδηγός δεν έλαβε ;
Πιθανώς δεν έκανε τίποτα απολύτως από όλα αυτά για έναν και μόνο λόγο ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΔΕ ΘΑ ΕΦΕΡΝΕ ΕΣΟΔΑ, βλέπετε δυστυχώς η νοοτροπία στα όργανα ελέγχου της Ελληνικής Τροχαίας παρ” όλο που το προσωπικό της έχει αλλάξει στην πλειοψηφία του με πραγματικά ΑΞΙΑ και ΑΡΤΙΑ εκπαιδευμένα άτομα δεν έχει αλλάξει.
Και δεν έχει αλλάξει, γιατί ακόμα και σήμερα εν έτει 2014 ο στόχος δεν είναι η ΠΡΟΛΗΨΗ αλλά η ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ και αυτό γιατί τόσο η πολιτική όσο και η φυσική ηγεσία της (η κάθε μία για τους δικούς της λόγους) συνεχίζουν στην παλιά για αυτούς «πετυχημένη» συνταγή που πρώτον γεμίζει τα ταμεία του κράτους, αλλά ιδιαίτερα των Δήμων όπου ανήκουν γεωγραφικά τα διάφορα τμήματα Τροχαίας και δευτερευόντως εξυπηρετεί στο μέγιστο βαθμό τα ίδια τα όργανα ελέγχου και κυρίως τους προϊσταμένους τους για την αποδοτικότητα τόσο της υπηρεσίας όσο και των ιδίων ατομικά.
Όσο λοιπόν θα επικρατούν αυτές οι συνθήκες με όλους εμάς κυρίως τους κακομαθημένους οδηγούς δυστυχώς θα θρηνήσουμε πολλά ακόμα θύματα σε αυτόν τον ακήρυχτο πόλεμο της ασφάλτου…
* Ο Αναστάσιος Αλχαζίδης είναι πρώην πρόεδρος του Σωματείου Διεθνών Μεταφορών Ν. Πιερίας και το άρθρο του δημοσιεύτηκε στο madatoforos.com
Άκουσα κάτι σχετικό με ύπνο του οδηγού του λεωφορείου από τον διοικητή της τροχαίας Εθνικών Οδών Μαλχάρων σε τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό αλλά ας περιμένουμε το πόρισμα των ιδικών και βλέπουμε αλλά τα υπόλοιπα είναι δυστυχώς μία τρομερά άσχημη πραγματικότητα και σε αυτό να επικεντρώσουμε στις » γενεσιουργικές αιτίες «..
Βίντεο με την μαρτυρία επιβάτιδος φοιτήτριας στον τηλεοπτικό σταθμό SKAI ..
http://youtu.be/qtYgJVpct3I