Στο ΤΑΙΠΕΔ περνά το σύνολο των συμβάσεων παραχώρησης συμπεριλαμβανομένης και αυτής της γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου.
Η προσθήκη του έργου στα περιουσιακά στοιχεία του ΤΑΙΠΕΔ, όπως αποκαλύπτει σήμερα το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ, μαζί με τους άλλους «παγωμένους» αυτοκινητόδρομους κρατείται σε χαμηλούς τόνους και είναι χαρακτηριστικό ότι μέχρι σήμερα υπήρχε η εντύπωση ότι το ταμείο έχει λόγο μόνο στους πέντε οδικούς άξονες – μεταξύ των οποίων και η Ολυμπία Οδός – οι οποίοι φιγουράρουν και στην ιστοσελίδα του.
Από τα έργα αυτά, έχουν μεταφερθεί στο ΤΑΙΠΕΔ τα οικονομικά δικαιώματα αξιοποίησης του Ελληνικού δημοσίου από τον Οκτώβριο του 2011 με απόφαση της διυπουργικής επιτροπής Αναδιαρθρώσεων και Αποκρατικοποιήσεων.
Εκείνο που δεν ήταν γνωστό, είναι ότι με την απόφαση της ίδιας επιτροπής στο ΤΑΙΠΕΔ περνούσαν ταυτόχρονα και τα οικονομικά δικαιώματα δύο ακόμα παραχωρήσεων:
της Γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου και
της Αττικής Οδού μετά τη λήξη των υφιστάμεων συμβάσεων για διάστημα έως 25 χρόνια.
Την είδηση για το «πακετάρισμα» Αττικής Οδού και Γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου, επιβεβαιώνει πρόσφατη απόφαση του υπουργού Οικονομικών Γ. Στουρνάρα με την οποία αναλαμβάνεται από το Δημόσιο, κατόπιν απαίτησης του ΤΑΙΠΕΔ η κάλυψη του μεγαλύτερου μέρους της δαπάνης των συμβούλων που είχε προσλάβει το Ταμείο Αποκρατικοποίησης για την αξιοποίηση των οδικών αξόνων.