• Αρχική
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης

Logo

Πλοήγηση
  • Αρχική
  • Ναυπακτία
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Φώτο-shooting
    • επι του πιεστηρίου
  • Επικαιρότητα
    • Περιφέρεια
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
  • Απόψεις
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Σκίτσο
    • Social Media
    • Οικονομία
    • Σάτιρα
    • Υγεία
    • Τέχνες
    • The Menteni News
  • Πρόσωπα
  • Προτάσεις
    • Βιβλίο
    • Ταινία
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Αποδράσεις
  • Πολιτισμός
    • Δράσεις
    • Εκδηλώσεις
  • Αθλητισμός
    • Ποδόσφαιρο
    • Μπάσκετ
    • Βόλεϊ
    • περισσότερα
  • Blog

Ιόνια Οδός: Αναμένεται η ολοκλήρωσή της το 2016

26/03/2014 | 0 σχόλια
Προτεινόμενα Περιφέρεια Επικαιρότητα

Ιόνια ΟδόςΤο έργο της κατασκευής της Ιονίας Οδού είναι ένα όνειρο για τους κατοίκους της Δυτικής Ελλάδας και της Ηπείρου εδώ και δεκαετίες. Ξεκινά από το Αντίρριο, μετά τη μεγάλη γέφυρα και περνά από το Μεσολόγγι, το Αγρίνιο, την Αμφιλοχία, την Άρτα για να καταλήξει στα Ιωάννινα σε σύνδεση με την Εγνατία Οδό.

Πρόκειται για ένα έργο που έρχεται να να δώσει νέα ώθηση σε όλους τους νομούς της ευρύτερης περιοχής εξυπηρετώντας/ συνδέοντας επαρκέστερα 3 λιμάνια (Πάτρα – Αστακός – Ηγουμενίτσα), 3 Αεροδρόμια (Άραξος, Άκτιο, Γιάννενα) και βελτιώνοντας σε άνεση και ταχύτητα την πρόσβαση γνωστών Τουριστικών και Αρχαιολογικών περιοχών μεγάλης σημασίας κατά μήκος της διαδρομής.

Έχει συνολικό μήκος 196 χλμ. και χρηματοδοτήθηκε με τη μέθοδο της παραχώρησης και προβλέπει εκμετάλλευση από ιδιωτικές εταιρείες για χρονική περίοδο 30 ετών και μερική χρηματοδότηση από το Κράτος και από την παραχωρησιούχο εταιρεία.

Ανάδοχο σχήμα είναι η κοινοπραξία των εταιριών ACS Group, FERROVIAL και ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με την επωνυμία ΝΕΑ ΟΔΟΣ ενώ το ο συνολικός προϋπολογισμός (που περιλαμβάνει και την κατασκευή της Νέας Οδού) φτάνει στο ποσό των 1,18 δις ευρώ. Από τα 196 χιλιόμετρα δρόμου έχει ολοκληρωθεί η παράκαμψη Αγρινίου μήκους 34 χιλιομέτρων και η παράκαμψη Άρτας μήκους 7 χιλιομέτρων. Και τα δύο έργα κατασκευάστηκαν ως δημόσια έργα.

Το έργο από τα τέλη του 2010 παρέμεινε σταματημενο και η κατασκευή του συμφωνήθηκε και υπεγράφη με νέα σύμβαση τον Νοέμβριο του 2013. Η ολοκλήρωση των έργων οριοθετήθηκε για τα τέλη του 2015 ή τις αρχές του 2016. Με απόφαση για κατασκευή σήραγγας ολοκληρώθηκε και το σήριαλ για την διέλευση το ορεινού όγκου της Κλόκοβας. Αυτή η εκκρεμότητα οριστικοποιεί και την πλήρη κατασκευή του άξονα με την σήραγγα να ολοκληρώνεται κάποιους μήνες αργότερα από το υπόλοιπο αντικείμενο του έργου.

Τα τμήματα που θα κατασκευαστούν είναι τα Αντίρριο-Κουβαράς, Κομπότι-Άρτα και Φιλιππιάδα-Ιωάννινα.

Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Στα 196 km του αυτοκινητοδρόμου της Ιόνιας Οδού, περιλαμβάνονται ανάμεσα σε άλλα:

• 24 γέφυρες συνολικού μήκους μονού κλάδου περίπου 7.0 χλμ.,
• 4 σήραγγες συνολικού μήκους ανά κλάδο περίπου 5,600 μ. και την σήραγγα Κλόκοβας μήκους 2,5χλμ ανά κλάδο
• Πάνω από 77 κάτω διαβάσεις συνολικού μήκους περίπου 2,5 χλμ. και
• 24 άνω διαβάσεις συνολικού μήκους 1,4 χλμ. και
• 392 οχετοί διαφόρων τύπων και διατομών συνολικού μήκους πάνω από 17,0 χλμ.

Το έργο περιλαμβάνεται στον Κατάλογο με τα Μεγάλα Υπό Κατασκευή Έργα στην Ελλάδα και η κατασκευή του έργου είναι σε εξέλιξη. Η χρονολογία συνολικής ολοκλήρωσης του είναι το 2016.

 

 

αναδημοσίευση: agriniopress.gr / πηγή: ypodomes.com

Facebook3Twitter1Google+0EmailLinkedIn0
banner mouchtourisins

Tags: Παλιοβούναοδικό έργοολοκλήρωσηιόνια οδόςΚλόκοβα

Σχολιάστε Cancel Reply





Τελευταία άρθρα

  • Εργατικό Κέντρο: Διαδοχικές συναντήσεις με υποψηφίους στην Τοπική Αυτοδιοίκηση

    31/03/2014 - 0 σχόλια
  • Τοξικό για το μάτι το φως των smartphones

    31/03/2014 - 0 σχόλια
  • Η επίσημη ανακοίνωση της Αστυνομίας για τη σύλληψη του γιατρού και του συνεργού του

    31/03/2014 - 0 σχόλια

Σχετικά άρθρα

  • Ιόνια Οδός: Πυκνώνουν εργοτάξια και εργασίες σε όλο τον άξονα

    26/02/2014 - 0 σχόλια
  • Ιόνια Οδός: οι τελευταίες εξελίξεις γύρω από το έργο

    22/02/2014 - 0 σχόλια
  • Η Κλόκοβα και τα μυστικά της

    20/02/2014 - 0 σχόλια
sponsors
multiramains
kotsovolosb
theoin
theoin
kekalfa
stathatosb

είπαν…

  • Όλοι θα θέλαμε να ψηφίσουμε τον καλύτερο,αλλά δυστυχώς δεν είναι ποτέ υποψήφιος. Frank McKinney

διαβάστε περισσότερα...

διαφημίσεις
melkonb
anthonasins
triantsot
loukopb
pavlouins
smpoukisb
ekloges14
 
Χαρτί & Καλαμάρι
 

τελευταία άρθρα

  • Εργατικό Κέντρο: Διαδοχικές συναντήσεις με υποψηφίους στην Τοπική Αυτοδιοίκηση

    31/03/2014 - 0 σχόλια
  • Τοξικό για το μάτι το φως των smartphones

    31/03/2014 - 0 σχόλια
  • Η επίσημη ανακοίνωση της Αστυνομίας για τη σύλληψη του γιατρού και του συνεργού του

    31/03/2014 - 0 σχόλια
  • Ενίσχυση του θρησκευτικού τουρισμού της Δυτικής Ελλάδας στη διεθνή τουριστική έκθεση MITT 2014 στη Μόσχα

    31/03/2014 - 0 σχόλια
  • Ο Γ.Τρύφωνας είναι η νέα υποψηφιότητα που ανακοίνωσε η «Ανανέωση και Δημιουργία

    31/03/2014 - 3 σχόλια
  • Ο Ν.Εμμανουήλ υποψήφιος αντιπεριφερειάρχης Φωκίδας με το Θ.Γιαννόπουλο

    31/03/2014 - 0 σχόλια
  • Το σκίτσο του Δημήτρη Χατζόπουλου για «Τα Νέα»

    31/03/2014 - 0 σχόλια

facebook

εκλογές 2014

  • Εργατικό Κέντρο: Διαδοχικές συναντήσεις με υποψηφίους στην Τοπική Αυτοδιοίκηση

    31 Μαρτίου 2014 10:33 μμ
  • Ο Γ.Τρύφωνας είναι η νέα υποψηφιότητα που ανακοίνωσε η «Ανανέωση και Δημιουργία

    31 Μαρτίου 2014 8:02 μμ
  • Ο Ν.Εμμανουήλ υποψήφιος αντιπεριφερειάρχης Φωκίδας με το Θ.Γιαννόπουλο

    31 Μαρτίου 2014 12:42 μμ

πρόσφατα

  • Εργατικό Κέντρο: Διαδοχικές συναντήσεις με υποψηφίους στην Τοπική Αυτοδιοίκηση

    31 Μαρτίου 2014 10:33 μμ
  • Τοξικό για το μάτι το φως των smartphones

    31 Μαρτίου 2014 8:27 μμ
  • Η επίσημη ανακοίνωση της Αστυνομίας για τη σύλληψη του γιατρού και του συνεργού του

    31 Μαρτίου 2014 8:20 μμ

αναζήτηση

ekloges14

χρήσιμα

  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Ταυτότητα
  • Blog
  • Αρχική

αρχείο

© 2013. Κατασκευή - Ανάπτυξη Ιστοσελίδας: EnterNet