Πυκνώνουν τα εργοτάξια για την κατασκευή της Ιόνιας Οδού. Το μεγαλύτερο οδικό έργο σε Δυτική Ελλάδα και Ήπειρο (ο οδικός άξονας ξεκινά από το Αντίρριο και φτάνει μέχρι την είσοδο της πόλης των Ιωαννίνων) όσο πάει γίνεται και πιο εμφανές ότι έχει πάρει μπρος. Μεγάλο μέρος των εργασιών έχει ξεκινήσει στο νότιο τμήμα του ενώ στο βόρειο τμήμα γίνεται αναδιοργάνωση των εργοταξίων.
Εν τω μεταξύ στο φουλ είναι πλέον οι μελέτες και οι γεωτεχνικές έρευνες για την σήραγγα στην Κλόκοβα. Μηχανήματα και μετρήσεις γίνονται προκειμένου να διαπιστωθεί το υπέδαφος που θα συναντήσουν τα μηχανήματα εκσκαφής.
Το έργο της διάνοιξης αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στο 2014 και να ολοκληρωθεί 2 χρόνια μετά προκειμένου να ολοκληρωθεί όλος ο οδικός άξονας της Ιόνιας Οδού. Υπάρχει πάντως διάχυτη η αισιοδοξία πως όλο το υπόλοιπο έργο θα μπορέσει να λειτουργήσει μέχρι το τέλος του 2015 ή το αργότερο τους πρώτους μήνες του 2016.
Στο νότιο τμήμα του έργου έχει παραδοθεί ήδη (κατασκευασμένο ως δημόσιο έργο) το κομμάτι Κουβαράς-Αγγελόκαστρο και οι εργασίες είναι σαφώς πιο προχωρημένες με τις σήραγγες και τις γέφυρες να είναι σε αρκετά ώριμο στάδιο κατασκευής.
Στο βόρειο τμήμα της Ιόνιας Οδού και συγκεκριμένα μετά την παράκαμψη Φιλιππιάδας έχουμε το πιο δύσκολο κομμάτι των κατασκευών με τα εδάφη να είναι πιο ορεινά και τις εργασίες να επηρεάζονται πολύ από τις καιρικές συνθήκες.
Η κατασκευή της Ιόνιας Οδού αναμένεται να λύσει μεγάλα προβλήματα μετακίνησης που σήμερα υπάρχουν.