Με στόχο τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους αγρότες αξιοποιώντας τη σύγχρονη τεχνολογία ο Οργανισμός Ελληνικών Γεωργικών Ασφαλίσεων (ΕΛΓΑ), έθεσε ήδη σε λειτουργία ολοκληρωμένο σύστημα παροχής τηλεφωνικών υπηρεσιών εξυπηρέτησης αγροτών.
Πρόκειται για τον τηλεφωνικό αριθμό «1540», ο οποίος αποτελεί ολοκληρωμένη πλατφόρμα παροχής τηλεφωνικών υπηρεσιών και προσφέρει:
1. Υπηρεσίες αυτόματης τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, χωρίς μεσολάβηση υπαλλήλων, σε σύνδεση με τα πληροφοριακά συστήματα του ΕΛΓΑ παρέχοντας ενημέρωση όλο το 24ώρο για:
• τις τελευταίες πληρωμές αποζημιώσεων ΕΛΓΑ
• τις κρατικές ενισχύσεις ΠΣΕΑ
• το στάδιο που βρίσκονται οι δηλώσεις ζημίας
• τις οφειλόμενες ασφαλιστικές εισφορές
(απαιτείται ταυτοποίηση του Δικαιούχου με Α.Φ.Μ.)
2. Υπηρεσίες τηλεφωνικής εξυπηρέτησης αγροτών με μεσολάβηση ειδικευμένου προσωπικού, για την καταγραφή και επίλυση κάθε θέματος των συναλλασσομένων αγροτών με τον ΕΛΓΑ.
Οι ώρες λειτουργίας του κέντρου εξυπηρέτησης αγροτών ΕΛΓΑ είναι από τις 08:00 ως την 18:00 καθημερινά τις εργάσιμες ημέρες.
Ταυτόχρονα ο ΕΛΓΑ έχει δημιουργήσει ειδική ομάδα εξυπηρέτησης αγροτών στελεχωμένη από καταρτισμένους υπαλλήλους, η οποία θα μεριμνά καθημερινά για την διεκπεραίωση των σύνθετων περιπτώσεων εξυπηρέτησης αγροτών.
Η διοίκηση του ΕΛΓΑ με βάση τον τρόπο λειτουργίας του συστήματος θα μπορεί να ελέγχει διαρκώς τα δεδομένα ποσοτικής και ποιοτικής εξυπηρέτησης και θα μεριμνά για την ολοένα αυξανόμενη ποιότητα παροχής υπηρεσιών εξυπηρέτησης προς τους αγρότες.
Κάθε κλήση ενδιαφερομένου από όλη την επικράτεια προς το κέντρο εξυπηρέτησης αγροτών 1540 χρεώνεται με μία αστική μονάδα.
Σύντομα ακόμα και οι κλήσεις για εξυπηρέτηση αγροτών προς το τηλεφωνικό κέντρο του ΕΛΓΑ, θα δρομολογούνται αυτόματα προς το κέντρο εξυπηρέτησης αγροτών 1540.
πηγή: agrinioreport.com