Η ελληνική προεδρία του Συμβουλίου της ΕΕ ήρθε, αρχής γενομένης από σήμερα, αλλά η οικονομική κρίση δε λέει να φύγει.
Η ύφεση απασχόλησε και συνεχίζει να απασχολεί τα διεθνή media. Η φωτογράφος Ειρήνη Βουρλούμη, πήρε τη φωτογραφική της μηχανή και αποφάσισε να αποθανατίσει εικόνες μιας χώρας που «περιμένει».
Εδώ δεν πρωταγωνιστούν οι άστεγοι και οι εικόνες της κρίσης που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε καθώς η ίδια, αποφάσισε να αναδείξει μια άλλη πλευρά. Την πλευρά της σιωπής, της ηρεμίας πριν τη μεγάλη καταιγίδα.
Μετά από 11 χρόνια ζωής και επαγγελματικής καριέρας στο εξωτερικό, η φωτογράφος γύρισε στην πατρίδα της και την είδε με άλλη ματιά.
«Ήθελα να απομακρυνθώ από την πείνα του δρόμου και τις πορείες και να καταγράψω την αισθητική παρακμή της καθημερινής Αθήνας, μια πόλη που την θυμόμουν αλλιώς», λέει η ίδια στο «The New Yorker».
«Η δουλειά αυτή είναι μια καλλιτεχνική εξέταση της Αθήνας και του ρόλου της στην εξέλιξη της οικονομικής κρίσης».
Η Ειρήνη Βουρλούμη μπήκε σε σχολεία, Υπουργεία, Ιδρύματα και δημόσια κτίρια για να ολοκληρώσει το έργο της. «Οι χώροι που κάποτε δεν φάνταζαν και τόσο σημαντικοί, αποδεικνύουν τώρα περίτρανα την παρακμή και την πτώση, αναδεικνύουν την πολιτική και κοινωνική μας κρίση», σημειώνει η ίδια.
«Όπως και οι Έλληνες, οι χώροι περιμένουν κι αυτοί ένα άλλο μέλλον», καταλήγει.
Αναλυτικά το φωτογραφικό αφιέρωμα:
Στο παλιό Υπουργείο Απασχόλησης
Πρώην ΙΚΑ. Δωμάτιο καθαρίστριας
Γραφεία Πανελληνίου Συνδέσμου Εργαζομένων στη Ναυτιλία
Καντίνα στο Υπουργείο Εξωτερικών
Γραφείο στο Υπουργείο Ανάπτυξης (ξεχωρίζει το κάδρο του Τσε Γκεβάρα)
Μέσα στην Αντιτρομοκρατική
Αίθουσα δικαστηρίου
Σκάλα σε κτίριο του ΟΤΕ
Τραπέζι για πόκερ σε καφενείο
Σε κτίριο ΔΟΥ (απεικονίζεται εφοριακός)
Η κεντρική αίθουσα εκδηλώσεων στο Πάντειο Πανεπιστήμιο
Meeting Room σε Λέσχη
Γραφείο κηδειών
Στα κεντρικά του ΚΚΕ στον Περισσό
Δείτε το έργο της Ειρήνης Βουρλούμη εδώ
(Πηγή: Newyorker, αναδημοσίευση από news247)